Forpakning og porto

Forpakning

Det er meget viktig at objektet pakkes forsvarlig inn i bobleplast før det sendes inn til oss for reparasjon/service. Eventuelt at du sender objektet i orginalemballasjen (f.eks iPhone esken).
Hvis du bruker Postens Smartpost-løsninger så kommer objektet trygt fram til oss, og den er forsikret opp til kr 10.000,- NOK.
Se http:www.posten.no for mer info ang forpakning og forsendelse.

Portokostnader

Kunden selv betaler forsendelse og retur, og vi anbefaler Posten´s SmartPost-løsninger.
I de aller fleste tilfeller så kan man sende objektet i den minste SmartPost-esken,
og dette koster pr. 01.09.2015 kr 155,-. Vi tar forbehold om endringer.

Returporto

Vi bruker kun Bring klimanøytrale Servicepakker for returforsendelser.
Prisene begregnes automatisk i vårt EDI-system og avhenger av forsendelens vekt, mål og avstand til mottager.